Сервісне обслуговування

Сервісне обслуговування
свердловин

За нашу практику, у нас було всього 1,3% гарантійних звернень.
БЕЗКОШТОВНИЙ гарантійний термін обслуговування на всі наші
роботи – 1 рік. Своєчасна профілактика, перевірка насосного
обладнання, пневматичного тиску гідроакумулятора, заміна вузлів
і деталей дозволяє продовжити терміни служби обладнання.

Замовити з гарантією

Технічне обслуговування

Заміна
насоса

Ремонт
обладнання

Ремонт
свердловини

Не знаєте з чого почати?

Залиште свій номер телефону і ми вам передзвонимо
ваш дзвінок

ваш дзвінок
та отримання консультації

Буріння свердловин Київ

консультація з технічних питань

Буріння свердловин Київ

розрахунок вартості робіт

Буріння свердловин Артезбур

приступаємо до виконання

Буріння свердловин Артезбур

підписання договору

Буріння свердловин Київ

виїзд інженера на об'єкт

залишити заявку

Артезбур буріння свердловин

Дізнайтесь ціни на сервісне

обслуговування свердловин

50-Beautiful-and-Minimalist-Presentation-Backgrounds-052
Періодичність обслуговування свердловини залежить від її експлуатації
і фахівців, що монтували обладнання.

Встановлене обладнання має гарантійні терміни. Гарантійний ремонт здійснюється на підставі акта про причини несправності. «АРТЕЗБУР» бере на себе витрати, пов’язані з їх усуненням, на період безкоштовного гарантійного обслуговування. Під гарантійним ремонтом маються на увазі роботи, що проводяться при виникненні несправностей або виходу з ладу обладнання індивідуальної системи водопостачання протягом терміну гарантійного обслуговування.

Негарантійні причини:
  • Недотримання керівництва по експлуатації;
  • Втручання в роботу обладнання сторонньої особи;
  • Самостійні дії замовника по регулюванню і ремонту, не обумовлені в інструкції по експлуатації;
  • Збої в електропостачанні, відхилення напруги електромережі більш ніж на 10% від номінального значення (220 або 380 V).
 
СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ свердловин
 

Основне завдання сервісної служби – це діагностика встановленого обладнання, попередження можливих його поломок і надання допомоги замовнику в його експлуатації. Для постановки змонтованого обладнання на сервісне обслуговування з замовником укладається договір, в якому обумовлюються умови і терміни обслуговування, встановлюється розмір оплати.

  • проведення профілактичних робіт на об’єкті замовника,
  • огляд,
  • налагодження та регулювання вузлів автоматики,
  • усунення можливих дефектів.
  • У разі необхідності, здійснюється заміна зношених або дефектних деталей і вузлів новими оригінальними деталями заводу-виготовлювача.
 
 
ПРИ ВИНИКНЕННІ ПИТАНЬ ПО ЕКСПЛУАТАЦІЇ ОБЛАДНАННЯ, ВСТАНОВЛЕНОГО ПІДПРИЄМСТВОМ «АРТЕЗБУР», НЕОБХІДНО:
  • Зателефонувати в технічний відділ «АРТЕЗБУР»;
  • Проконсультуватися з відповідним інженером;
  • При необхідності виїзду фахівця, потрібно залишити відповідну заявку.