Сервісне обслуговування

Сервісне обслуговування
та ремонт свердловин

За нашу практику, у нас було всього 1,3% гарантійних звернень.
БЕЗКОШТОВНИЙ гарантійний термін обслуговування на всі наші
роботи – 1 рік. Своєчасна профілактика, перевірка насосного
обладнання, пневматичного тиску гідроакумулятора, заміна вузлів
і деталей дозволяє продовжити терміни служби обладнання.

Технічне обслуговування свердловини Містить:

Різьбових з’єднань на наявність протікання

  • наявності корозійних пошкоджень гідроакумулятора та антивібраційного шлангу;
  •  просідання грунту біля обсадної труби – з подальшим усуненням.

Електрична частина:

  • Перевірка опору електродвигуна (мегаометром);
  • Перевірка опору ізоляції кабельної лінії (мегаометром);
  • Перевірка контактної групи реле тиску;
  • Перевірка ємності пускового конденсатора та теплового реле;
  • Зняття вольт амперних характеристик електродвигуна насоса;
  • Тестова перевірка термореле захисту двигуна.

Гідроакумулятор:

  • Вимірювання пневматичного тиску, з подальшим доведенням до нормативних характеристик;
  • Перевірка цілісності мембрани.

При виявленні несправностей:

  • Чистка/заміна мембрани гідроакумулятора
  • Чистка/заміна гідроакумулятора
  • Герметизація гідроакумулятора
  • Заміна реле тиску
  • Заміна пульта керування
  • Заміна водозапірної арматури
  • Заміна електричного кабелю
  • Заміна водопідйомної труби
  • Встановлення допоміжних засобів захисту від протікання води з автоматичним відключенням обладнання
  • Заміна насосу 

ціни на технічне обслуговування свердловини

Виїзд інженера +Діагностика (В радіусі  30 км від межі Києва)

1200  грн

Технічне обслуговування насосного обладнання

400  грн

Заміна насосу

від 8 000  грн

Дезінфекція свердловини

0  грн

Відео діагностика

0  грн

МОЖЛИВІ ПРОБЛЕМИ, чому потрібен ремонт свердловини:

снижение напора в скважине

ЗНИЖЕННЯ ПРОДУКТИВНОСТІ СВЕРДЛОВИНИ

песок в скважине

Пісок із свердловини

Мутна вода


смена химичного состава воды

Зміна хімічного складу води (підвищення рівня заліза, накип на побутових приладах, поява запаху)

Сторонні предмети

бактерии

Бактерії

50-Beautiful-and-Minimalist-Presentation-Backgrounds-052
Періодичність обслуговування свердловини залежить від її експлуатації
і фахівців, що монтували обладнання.

МОЖЛИВІ ПРОБЛЕМИ з обладнанням

НЕМА ВОДИ

снижение напора в скважине

Слабкий тиск або вода-ривками

Дивні звуки – там де змонтовано обладнання

МАСТИЛЬНІ (ЖИРНІ) ПЛЯМИ У ВОДІ

Затоплення приямку (шахтного приміщення)

Просідання приямку (шахтного приміщення)

Провисання електрокабелю

Негерметичність оголовку

ПРИЧИНИ ПОЛОМКИ НАСОСА

Ремонт

  • Насос більше 3 років в експлуатації; 
  • Пошкодження електродвигуна; 
  • Несвоєчасне обслуговування гідроакумулятора;
  • Часті пуски електродвигуна насоса; 
  • Пошкодження силового кабелю електродвигуна (механічне пошкодження, опір ізоляції). 

Заміна

  • Термін експлуатації більше 8 років;
  • Якщо промислова експлуатація, рекомендоване сервісне обслуговування 2.5-3 року. (Заміна масла в двигуні і чистка турбін, приведення до робочих параметрах заводу виробника).

Встановлене обладнання має гарантійні терміни. Гарантійний ремонт здійснюється на підставі акта про причини несправності. «АРТЕЗБУР» бере на себе витрати, пов’язані з їх усуненням, на період безкоштовного гарантійного обслуговування. Під гарантійним ремонтом маються на увазі роботи, що проводяться при виникненні несправностей або виходу з ладу обладнання індивідуальної системи водопостачання протягом терміну гарантійного обслуговування.

Негарантійні причини:
  • Недотримання керівництва по експлуатації;
  • Втручання в роботу обладнання сторонньої особи;
  • Самостійні дії замовника по регулюванню і ремонту, не обумовлені в інструкції по експлуатації;
  • Збої в електропостачанні, відхилення напруги електромережі більш ніж на 10% від номінального значення (220 або 380 V).
 
СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ свердловин
 

Основне завдання сервісної служби – це діагностика встановленого обладнання, попередження можливих його поломок і надання допомоги замовнику в його експлуатації. Для постановки змонтованого обладнання на сервісне обслуговування з замовником укладається договір, в якому обумовлюються умови і терміни обслуговування, встановлюється розмір оплати.

  • проведення профілактичних робіт на об’єкті замовника,
  • огляд,
  • налагодження та регулювання вузлів автоматики,
  • усунення можливих дефектів.
  • У разі необхідності, здійснюється заміна зношених або дефектних деталей і вузлів новими оригінальними деталями заводу-виготовлювача.
 
 
ПРИ ВИНИКНЕННІ ПИТАНЬ ПО ЕКСПЛУАТАЦІЇ ОБЛАДНАННЯ, ВСТАНОВЛЕНОГО ПІДПРИЄМСТВОМ «АРТЕЗБУР», НЕОБХІДНО:
  • Зателефонувати в технічний відділ «АРТЕЗБУР»;
  • Проконсультуватися з відповідним інженером;
  • При необхідності виїзду фахівця, потрібно залишити відповідну заявку.